Češi za volantem milují kávu: Na čerpacích stanicích MOL vypili 12 milionů šálků
Prodejní výsledky čerpacích stanic MOL Česká republika za loňský rok jasně ukazují, že čeští řidiči si na svých cestách rádi dopřejí kvalitní občerstvení. Za rok 2024 si zákazníci na stanicích MOL vychutnali více než 12,5 milionu šálků kávy. Nejvíce se přitom prodávají mléčné varianty, jako je Cappuccino a Caffe Latte. Mezi dalšími oblíbenými produkty konceptu Fresh Corner vynikají hot dogy – těch se každý měsíc prodalo průměrně půl milionu.
„Káva a hot dog jsou jasnou volbou pro mnoho řidičů. Kvalita kávy navíc hraje klíčovou roli při hodnocení gastro nabídky,“ vysvětluje Jaroslav Černý, manažer gastro segmentu společnosti MOL ČR. „Sortiment kávy průběžně rozšiřujeme a zákazníci si oblíbili i sezónní speciality. Například letošní zimní hit je Perníčkové latte,“ dodává.
Náročnější zákazníci a baristický koncept
Řidiči na cestách mají na kávu stále vyšší nároky, což se odráží v nabídce konceptu Fresh Corner. Společnost MOL postupně přechází ze samoobslužných kávovarů na baristické, kde obsluha připravuje prémiovou kávu z brazilské 100% arabiky. „Při vývoji výsledné chuti jsme vycházeli z výzkumu preferencí tisíců zákazníků,“ říká Jaroslav Černý.
Baristický koncept zahrnuje také nabídku pro děti – tzv. babyccino. Jedná se o mléčnou pěnu s kakaem a marshmallows, která si mezi malými návštěvníky rychle získala oblibu.
Hot dogy a nové produkty na scéně
Hot dogy jsou stálicí nabídky nejen v České republice, ale i na dalších trzích, kde skupina MOL působí. Tento oblíbený typ občerstvení je rychlý, chutný a vyráběný z kvalitních surovin s vysokým podílem masa. „Naše hot dogy obsahují výhradně párky od českého výrobce. Zákazníci oceňují také rychlost přípravy – hot dog mají připravený během 1,5 minuty,“ vysvětluje Jaroslav Černý.
Sortiment hot dogů se během roku obměňuje. Velké oblibě se těší XXL varianty, například XXL klobása Bacon. Novinkou v nabídce je Pizza Wrap, který rozšiřuje koncept sendvičů. Tento produkt byl uveden na trh v loňském roce a rychle si našel své příznivce.
Fresh Corner slaví 10 let na českém trhu
Fresh Corner, který letos oslavuje desetileté působení na českém trhu, se může pochlubit nejen nabídkou kávy a hot dogů, ale také širším sortimentem. Na vybraných stanicích zákazníci oceňují snídaně, hotová jídla a minutky. Celkově mohou řidiči využít služby Fresh Corner na 254 čerpacích stanicích MOL v celé České republice.
Tento úspěšný koncept ukazuje, že kvalitní občerstvení na cestách je pro české řidiče stále důležitější. Ať už jde o oblíbenou kávu, rychlý hot dog nebo speciální sezónní nabídku, MOL svým zákazníkům nabízí široký výběr, který uspokojí i ty nejnáročnější chutě.